AgriMedia kiest voor het structureren van de advertentieworkflow voor Ad2Print/Banner2Base

In de afgelopen week heeft het verkoopteam van AgriMedia – in samenwerking met Service for Publishers – de workflow voor het aanleveren van advertentiemateriaal opnieuw ingericht.

Afgelopen vrijdag is de nieuwe workflow live gegaan met de uitgave “Veehouderij Techniek”. Door deze nieuwe workflow ontvangen onze adverteerders op verschillende momenten voor de deadline automatisch een herinnering voor de aanlevering van het materiaal.

Via een link in de herinneringsmail worden adverteerders gestimuleerd het advertentiemateriaal (lees: banners, advertorials, advertenties) te uploaden via de aangegeven link. Het advertentiemateriaal wordt vervolgens geautomatiseerd gecontroleerd op technische verwerkbaarheid. De adverteerder krijgt per ommegaande bericht of het materiaal voldoet of dat er fouten in het bestand zitten.

Jos Koene (Service for Publishers): “De implementatie bij AgriMedia verliep op rolletjes. De frisse opmerkzame blik van de nieuwe gebruikers was prettig en leidde na wat eenvoudig programmeerwerk tot extra mogelijkheden. Daarnaast is het voor een bedrijf altijd een bijzonder moment, om niet te zeggen angstig moment, om gangbare werkwijzen los te laten en over te dragen aan systemen. Bij AgriMedia bleek men niet bang en zijn de eerste aanleverspecificaties binnen een week na start implementatie automatisch verzonden. Chapeau!”

Jean-Paul Reparon (AgriMedia): “AgriMedia hoopt met de implementatie van Ad2Print & Banner2Base de interne workflow te stroomlijnen en het serviceniveau richting onze adverteerders te verhogen door ze te ondersteunen in het aanleveren van goed reproduceerbaar advertentiemateriaal. We zijn zeer content met de snelle implementatie van het systeem door ons verkoopteam en de bereidwilligheid van Service for Publishers om snel de gewenste aanpassingen te doen. We kijken uit naar het vervolg”.

Voor meer informatie over Ad2Print/Banner2Base kunt u terecht bij Jos Koene (020-3309670) .

Ons nieuws
AgriMedia Kenniscafé: AI en marketing, Generatie Z en mediagebruik in de landbouw!

Op donderdag 30 januari 2025 organiseert AgriMedia het allereerste AgriMedia Kenniscafé. Dit unieke evenement is speciaal voor directeuren, marketing- en salesmanagers, marketeers en accountmanagers in de landbouw- en groene sector.

Melken voor Morgen Geitenhouderij opnieuw een bron van inspiratie

Melken voor Morgen, de studiedag die vakblad Geitenhouderij 14 november 2024 organiseerde bij de Mekkerhof in Holten, was voorzien van interessante verhalen. Bas Rodenburg, gedragsbioloog aan de Universiteit Utrecht, deelde zijn visie op een dierwaardige geitenhouderij. Volgens hem moeten toekomstige stalsystemen meer rekening houden met de gedragsbehoeften van geiten. Dit kan bijvoorbeeld door te zorgen […]

Grasmannen Live 2024: Klimaatbestendige sportvelden voor de toekomst

De tweede editie van Grasmannen Live vond plaats op de KNVB Campus in Zeist, waar tientallen sportveldbeheerders, aannemers, gemeentes en machinefabrikanten samenkwamen voor een informatieve en inspirerende studiedag. Het thema van dit jaar, “klimaatbestendige sportvelden”, sloot perfect aan bij de groeiende uitdagingen die extremere weersomstandigheden met zich meebrengen. Experts uit verschillende disciplines deelden inzichten over […]