Op woensdag 24 juni organiseert BatavierenBende, het (content)marketingbureau van de agrarische sector, voor de tweede keer het BatavierenBende Kenniscafé. Na een succesvolle eerste editie op het landgoed Nergena in Bennekom is er nu – noodgedwongen – voor gekozen om het BatavierenBende Kenniscafé online uit te zenden. En niet zonder succes. Met opnieuw circa 30 deelnemende marketeers in de agrarische sector zien we dat de sector behoefte heeft aan vernieuwing.
Tijdens dit Kenniscafé gaan diverse tafelgasten in op het nieuwe normaal en wat de gevolgen hiervan zijn voor de marketeer. Wat is wijsheid in deze tijd? Waar liggen de kansen? We kijken met Bas Gregoor van AgriPers naar het blijvend aandacht genereren voor jouw product of dienst én de impact op media. Roger Scholtes (AgriDirect) vertelt over de inzet van data, direct marketing en de rol van AVG en Jean-Paul Reparon (BatavierenBende) zal dieper ingaan op inbound marketing en marketing automation.